Wat is het eerste dat je doet wanneer je meer wilt weten over een product, een beroemdheid of een bedrijf? Je googelt het. Of het nu op onze mobiele telefoon is of op onze pc, de meesten van ons vertrouwen op het internet om antwoorden op onze vragen te krijgen en kennis op te doen.

Wat doen jouw potentiële klanten wanneer ze meer willen weten over je bedrijf, diensten of producten? Ze zoeken op internet. Als je geen website hebt, is de kans groot dat ze ergens anders heen gaan voor waar ze naar opzoek zijn.

Websites zijn niet alleen voor grote bedrijven. Elk bedrijf, klein of groot, zal veel profiteren van het hebben van een website. Zelfs ZZP’ers, kunstenaars of stichtingen zonder winstoogmerk.

HIER ZIJN 5 REDENEN WAAROM JOUW BEDRIJF EEN BEDRIJFSWEBSITE NODIG HEEFT

1

Een bedrijfswebsite zorgt er voor dat klanten makkelijker je bedrijf zullen vinden.

Of je klanten jouw bedrijf al kennen en alleen het adres en openingstijden willen weten, of dat ze nog steeds op zoek zijn naar een bepaalde dienst dat jouw bedrijf levert, een bedrijfswebsite helpt potentiële klanten je bedrijf makkelijker te vinden. Zoals ik al eerder schreef, zullen jouw klanten waarschijnlijk online zoeken om te vinden wat ze nodig hebben. Alleen al om deze enkele reden wil je online aanwezig zijn. Natuurlijk, je zou jezelf kunnen beperken tot een vermelding in de telefoongids, maar wanneer is de laatste keer dat jij daar zelf in keek?. Geen bedrijfswebsite hebben is een gemiste kans om nieuwe klanten te krijgen.

2

Je bedrijf komt geloofwaardig over.

Het hebben van een goede website met een modern design en een goed geschreven tekst zal je er professioneler laten uitzien. Zelfs als jouw bedrijf uit één persoon bestaat is een professionele bedrijfswebsite het beste visitekaartje dat je kunt hebben om mensen te overtuigen van een professioneel bedrijf. Maar er is een voorwaarde van professionaliteit uitstralen: net als de presentatie van je verkoopmedewerker, is de eerste indruk van je website bepalend, dus er moet veel aandacht worden besteed aan het ontwerp en de inhoud van je site.

3

Je hebt een plek om je werkportfolio te presenteren.

De beste manier om iemand ervan te overtuigen dat jij de juiste persoon bent voor de taak, is door hem het geweldige werk te laten zien dat je eerder hebt gedaan voor een soortgelijk project. Een website is daar de perfecte plaats voor. Door een portfolio met werk toe te voegen, toon je niet alleen je producten of diensten in de praktijk, maar maak je ook gebruik van de kracht van Social Proof .

4

Je zult een betere kans hebben tegenover je concurrenten.

Als je bijvoorbeeld een autodealer bent, ben je misschien gewend om je klanten face to face te verkopen. Maar steeds meer mensen evalueren producten of diensten online voordat ze een besluit maken om dat product of dienst af te nemen. Dus als jij jouw publiek wilt bereiken om voor jou bedrijf te kiezen in plaats van je concurrent, moet je de rol hierin van een website niet over het hoofd zien. Vooral als je competitie al online aanwezig is.

5

Investering met hoog rendement.

Het mooie van een website is dat deze met vrijwel elk budget kan worden gemaakt en toch een enorm rendement oplevert. Een website kan jouw boodschap verspreiden, naamsbekendheid creëren, jouw producten online verkopen of zelfs informatie over potentiele klanten verzamelen. Dit alles 24/7 op wereldwijde schaal, in elke taal. Een bedrijfswebsite in 2018 is een must voor elk bedrijf!

 

Tot slot

inDSGN specialiseert zich in het maken van mooie, moderne websites welke zich aanpassen aan het scherm waarmee een bezoeker de website bekijkt. Of dit nu een desktop monitor is, een tablet, of een smartphone. Neem vandaag nog contact op om samen te kijken wat we voor jou kunnen betekenen. Of je nu ZZP’er, middelgroot of groot bedrijf bent – we hebben een passende op maat oplossing voor iedereen.

Vraag een offerte aan

Geheel vrijblijvend

Of

Neem contact op

Voor al uw vragen